• Afgelopen Zondag hebben 13 enthousiaste jeugdleden een techniek training van Marco gekregen.

Deze training kregen ze omdat zij 20 loten of meer hadden verkocht van de Grote Clubactie.

Deze groep mocht opgesplitst in 2 groepen aansluiten bij de trainingen die al wekelijks worden gegeven op onze club door Marco.

Nadat de eerste groep zijn training had gehad zijn ze met zijn alle even op de foto gegaan daarna mocht de tweede groep zich bij de training aansluiten en de eerste groep kreeg in de kantine nog wat te drinken en wat lekkers. Natuurlijk kreeg de tweede groep dit ook na hun training.

Wij hebben alleen maar blije gezichten gezien en enthousiaste reactie ontvangen.

Aankomende Zondag is voor dit jaar de laatste techniek training maar niet gevreesd want in het nieuwe jaar zal Marco weer starten op Zondag 8 Januari, inschrijven voor deze reeks techniektrainingen kan nog via www.voetbalmiddenholland.nl